Een popover is een heel krachtig middel om extra aandacht te geven aan een thema. Iedere bezoeker krijgt ongevraagd één keer een popover met de uitnodiging om een andere pagina te bezoeken.
-Dit kan zijn een thema pagina; Hierop wordt vanuit één organisatie een pagina gevuld met verschillende artikelen.
-Maar het kan ook leiden naar actie om lezers zich te laten inschrijven op bijvoorbeeld een actie of nieuwsbrief.
Ervaring
We hebben tot nu toe voor één partij een popover in combinatie met een themapagina ingezet en dit was voor de beurs KindStart. Wij vinden de resultaten fantastisch.
Periode: 1 t/m 29 september 2016
De Themapagina zelf werd 4.356 keer bezocht en 1.473 keer werd in dit geval een workshop bekeken of een blog van KindStart zelf.
De popover zelf verklaart het feit dat de themapagina tussen 9 september en 29 september gemiddeld 90 bezoeken per dag had. Dit terwijl andere onderdelen van de hoofdnavigatie gemiddeld 15 keer per dag werd aangeklikt. De popover genereerde dus zes keer meer bezoek dan normaal.
Tarieven
De popover wordt uitsluitend verkocht in combinatie met een themapagina en is mogelijk vanaf een totaalbudget vanaf € 1.500,00 excl. BTW. Neem contact op met Manja om je wensen te bespreken en wij geven dan een persoonlijke offerte af.
- Evenementen TO BE Kinderpovang - 14 juni 2018
- Hulp nodig bij het schrijven van jouw blogs? - 23 november 2016
- Promopositie - 2 november 2016
- Popover - 31 oktober 2016
- Themapagina - 31 oktober 2016
- Statistieken - 27 oktober 2016
- Social media - 27 oktober 2016
- Inhoudelijke blogs - 26 oktober 2016
- Adverteren op inhoud - 15 mei 2016
Ontvang direct een e-mail zodra er een nieuw bericht wordt geplaatst door deze auteur.
[wpw_follow_author_me author_id="5"][/wpw_follow_author_me]